Home / Vastgoedmanagement / Financieel beheer

Financieel beheer

Wij werken dagelijks met passie aan het vastgoed wat door onze opdrachtgevers aan ons wordt toevertrouwd. Alsof het van ons zelf is. Bij het in eigendom hebben van één of meerdere panden komt een grote hoeveelheid administratie kijken. Door regelmatig financiële rapportages te verstrekken houdt u als pandeigenaar volledig inzicht in de inkomsten en uitgaven, terwijl wij uw administratie ontzorgen.

Onze werkwijze

Met onze gestructureerde en gedetailleerde aanpak zorgen wij voor zekerheid van uw financiële administratie. Wij controleren het uitgevoerde werk, zowel van onszelf als van de betrokken partijen.

Voor ons is persoonlijk contact onmisbaar om uw business en belangen te kennen en te begrijpen. Wij voelen ons verantwoordelijk voor de investeringen die worden gedaan in het vastgoed. Advies voor investeringen geven we alleen als wij daar zelf achter kunnen staan en u als opdrachtgever daar baat bij heeft.

De Plan B beheerder werkt volgens vaste patronen en is hierbij zorgvuldig. Daar komt natuurlijk de nodige kennis en ervaring op het gebied van financiën bij.

Het financieel beheer bestaat onder andere uit:

  • Het managen van de financiële administratie
  • Het overzichtelijk vastleggen van alle uitgaven aan het pand (servicekosten).
  • Opstellen jaarlijkse afrekening servicekosten
  • Controleren, accorderen en betalen van de facturen
  • Quick-scan van uw gebouwgebonden kosten
  • Advies over het verlagen van de servicekosten
  • Advies over het verlagen van uw eigenaarslasten
  • Optimalisatie van het rendement van uw gebouw

Afhankelijk van uw wensen en eigen bedrijfsprocessen kan dit werkpakket specifiek ingericht worden.

Meer weten?

Neem contact op met Martijn.

mteroller@planb-advies.nl
+31 (0)6 30 81 06 35

Martijn is een zeer gedreven technisch en financieel vastgoedmanager met een focus op tevreden opdrachtgever en huurders/gebruikers. Lees meer